Blogger Templates


tired but happy ◕‿◕

Tuesday, February 28

hye guys xD entry kali nie : dua hari yang memenatkan tapi happy -.-

hari jumaat lepas (24/2/12) petang ade maulidur rasul .. sekolah kiteorang sambut maulidur rasul pakai baju sekolah je , selalu nyer pakai baju raya .. ermm :P tak kesah la pakai baju apa2 pon , asalkan dapat makan ! hahah :) tyme makan , cegu suruh makan ikod form tapi aku dengan kawan aku makan dengan budak form 4 .. sengaja je kiteorang buad macam tu .. watlek sudaa :P ustaz yang berceramah dekat depan dewan ialah ustaz as-subhi . sape tak kenal dengan ustaz subhi , orang biase panggil ustaz subuh ! satu batu pahat kenal dye , orang batu pahat kalau tak kenal tu name nyer bukan orang batu pahat , pegi duk jauh2 .. hahaha :) tyme ustaz berceramah . kiteorang buad donno je / menconteng buku la / bace novel la / buad ape2 jelaa , tpi tyme ustaz buad lawak je kiteorang ketawe berdekah2 . hahah :) lagipon ustaz subuh memang suke buad lawak .. syokk doe !

pagi sabtu pulak (25/2/12) ade merentas desa , fuhh ! penat tahap gaban lari nasib baik dapat 1 mata untuk rumah sukan .. kalau tak , aku tak nak lari :P pagi2 datang sekolah lepak dengan kawan dulu then pukol 7.40 start panaskan badan , pukol 8 baru start lari ... meretas desa nie ikod kategori . ade kategori A untuk form 4 , 5 dan kategori B untuk form 1 , 2 , 3 . aku mesty la kategori B sebab aku form 3 . haha :) kiteorang banyak jalan je malas nak lari , tyme ade cegu jage kat simpang2 baru kiteorang lari . haha :) sengaja kan !! lepas habez lari , kiteorang lepak dekat kelas . kawan2 bawak phone ! dyeorang bukak lagu dan telefon dengan pakwe la . dengan secare tak sengaja , aku ajak kawan2 aku pegi jalan2 dekat square one . sampai je dekat sane , sorang kawan ak telefon pakwe dye suruh datang , dating la ape lagi ! haha :) lepas tu , kiteorang pegi kat inbox .. kiteorang karoke sampai tambah lagi . dasyat ! haha :) tyme karoke tu , sempat lagi aku amek gamba , haha :)

p/s : aku dengan fadhila da tuka rumah sukan !
jangan jelous xD