Blogger Templates


special day D,D

Wednesday, May 9

hye boyfriend , hye girlfriend .. soryy laa , da lame aku tak post something , lagipon aku takde idea nk post ape -.- okee , hari ahad lepas - 6 may - special day sebab ada seminar skor A kat UTHM untuk pelajar form 3 and form 5 :) aku join gak seminar tu . best gila la seminar tu sebab orang-orang seminar tu bagi tip-tip untuk belajar dengan senang  , and lagi best adelah bile jumpe kawan-kawan lama ! kat situ ramai gak aku jumpe budax-budax facebook :) wahhh , sume nyer abang panas and kakak panas :)
*aimie ashley *sofea hudson *zaki pici *amin mazlan *firdaus mazlan *boboy izz *afrina zolkifli *fieroyuki fiefie and ramai lagi laa :) kalau aku tulis semua name budax-budax yang aku jumpe memang sampai tahun depan la siapnye -.- okey laaa , tengok gamba taw :) byeee ..

i love this <3

kakak panas :) hehe

xD

xD

xD

xD

xD 

bruno mars :)

form 5 :)